Reklamace
POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ :
1) Reklamované zboží řádně prosím zabalte a zašlete jako doporučený balík ( ne na dobírku ) na naši adresu viz. níže.
2) Do zásilky v průvodním dopisu uveďte důvod reklamace ( přip. popis závady na výrobku ), jiná důležitá sdělení.
3) Ideální pro rychlé a bezproblémové vyřízení reklamace, je pořízení foto ( video ) dokumentace, ze které je patrná výrobní vada zboží.
Pozn. zejména jde-li o výrobek, kde je toto možné a pomůže k ověření vady.
4) Reklamované zboží nesmí být mechanicky, nebo jinak poškozené, či viditelně poničené používáním.
5) Okopírovaný doklad o nabytí zboží v našem obchodě ( faktura, dodací, nebo záruční list ) přiložte prosím.
Vaši věc se budeme snažit vyřídit co nejrychleji...
Internet-Shops.cz
Benešova 510/16
674 01 Třebíč
obchod@led-svitidlo.cz